Arkadaşlar 28 günlük bebegim var önceleri çok güzel kakasını yapıyordu. Ama son 1 haftadır sıkıntı çekiyor. İnliyor ama kaka yapamıyor. Ancak ben müdahale edersem yapıyor. Onuda bağırsakları alışır siye devamlı yapamıyorum. Kakasi katı değil aslında kabız gibi değil ama yapamıyor. Başına böyle birsey gelen var mı yardımcı olursanız çok mutlu olurum.