Esra-gkl Şimdi doktora geldim 28. Haftadayım 1100 dedi kilosuna gelişimi iyi değil dedi sancın var mı diye sorup durdu nst ye git dedi bana normal geliyo ama çok üzüldüm böyle bi şey yaşayan oldu mu öğleden sonra özele gidicem korktum çünkü
Asiyes Esra-gkl dün aynısı başıma geldi , 28+3 ün 1350 gr gelişimi iui değil dedi 1 hafta geri , suyum da azalma var beni de perinatoloji ye gönderdi erken Doğum riskli için
Nzl_atasoy1 Esra-gkl ben 35. Haftamda gittim 1700 gram dedi bana çok zayıftı beslenmeme çok dikkat ettim 1 hafta boyunca 2200 oldu dedi. Tabi ultrasonlar her zaman tam sonucu vermiyor. Beslenme ve yatış pozisyonu önemli bence sola yatınca bebeğe daha iyi kan akışı gidiyormuş öyle okumuştum
H_myra1 Asiyes ya bu doktorlar tosun falan dogurmamızı bekliyor sanırım ben 31.haftada doktora gitttim en son 1 500 bebegin kilosu normal dedi çok iri olmaz ama normal olur dedi 28.haftada 1.300 iyi geldi bana yani
Esra-gkl Asiyes ben şimdi gidiyorum inşallah bi şey yoktur size de geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın
Asiyes Esra-gkl bende gitmeyi düşünüyorum sağlıkla alalım kucağımıza inşallah yeni doktor yorumu bildirin lütfen merak ederim sizi allaha emanet olun
Esra-gkl Papatya-Kokusu başka bi şey demedi boyunu söylemedi suyun iyi gelişimi az dedi 30 hafta dedi ben 28. Haftadayım ama
Papatya-Kokusu Esra-gkl Sat’a göre bebek 28 haftalık mı 30 mu 28se ve 30 cıkıyorsa nasıl gelişimi az olabilir ki