Ulen 20 bine aldığımız araba tamirde kaç gündür nerdeyse 1 aydır😠şuan 17bin istiyor. Araba 50 bine satılır suan ancak 20 bin nedir ya godoman çarpıcam bi tane😠 masraf listesi atmış tanıdık tamirci varmı bu fiyat normal mi diye sormak istiyorum sonra da gidip o adamı dövmek istiyorum