Merhaba hanımlar size sorum olucak
14 haftalık hamileyim,Geçen doktorum tahliller istedi benden ilkdefa yaptım bugun sonuçlarını aldım idrar tahlilimde kan çıkmış dedi doktor.bu durumu yaşayan varmı çok korkuyorum bebeğime bişey olucak diye🥺
Bu arada tahlılleri sağlık ocağında yaptırdım kendi hastanem özel olduğu için fazla üçret cıkıyodu cuma günü kendi doktorum görücek sonuçları.ama Cuma’ya kadar napıcam ya kötü bişeyse yaşayan varmı aramızda???