Merhabalar..beşik tercıhı konusunda tecrubelı annelere ihtiyacım var.erkek evladm var suan küvezde yakında yanımızda olacak inşallah park yatak almayı dusunuyoruz sadece park yatak yeterlı olurmu sankı kücük bir besık daha alınmalı mı bıleemdım sizlere danısmak ıstedım