Sevgi25 bide kan sulandırıcıyı corasprin kullanıyodum covidliyken hem coraspirin hem oksapar iğneyi kullandım bi problem yaşamadım. Daha sonra kontrolw gittiğim de dr iğne mi daha etkili hap mı diye sordum yapabilirsen iğne tabii ki dedi yaparım dedim iğneyi kullanıyorum şuan tansiyon aleti aldım tansiyon takibi yapıyorum sürekli dün 35 haftalık olduk tansiyon ilacına başladım sürekli ölç gerekirse günde iki defaya çıkartıcam dedi bebek 34 haftalıkla uyumlu dedi 1 hafta çok fark ediceğini düşünmüyorum aslında zaten son zamanlar bişey kalmadı bir de yalnız kalmamaya çalışıyorum ne olur ne olmaz tansiyon şakaya gelmez her an bişey olabilir diye