Her doktora da güven olmuyor maalesef ben 6 haftalıkken öğrendim gittim kese vardı bebek yoktu kese bozuk düşük yapcaksın dedi 1 hafta sonra bebek gözüktü yine düşük yapcaksın dedi moralim çok bozulmuştu çünkü 3 düşüğüm vardı başka doktora gittim ve bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu söyledi şuan 12+4 üz şimdilik iyi gidiyo umarım siz de görürsünüz ve içiniz rahat eder dualarım sizinle