Mercimegim4 eğer zorlayacak bir çekim değilse, kadın dogum doktoru da onay verdiyse ben genelde yapıyprum çekim. Çünkü zaten gebelik zor bir süreç, 22 haftaya geldim gece uykularım parça bölük şimdiden, üstüne bir de diş ağrısını düşünemiyorum 🙈 koltukta uzun kalmanı gerektirmeyecek, sizi strese sokup üzecek bir durum değilse bence yapılmalı.