demirmommm ben aldim ama uclarini yara yapti gerci bebegim hep yanlis tutus yapiyo ondan da kaynakli veya baska pompa da yapardi belki. Bisey diyemiyorum o yuzden. Ama tavsiyem almayin hastane tipi kiralarsiniz dogum sonrasinda, eger calisiyorsaniz da daha iyi bisey alirsinjz.