Seda_ozdemir Cicilibicili basta soylemeyip sonlara dogru doktorunda bunu soylemesi cok acayip canim ya tesekkur ederim tabi oyle olacağı anlamina gelmez hayirlisi Allahtan
Cicilibicili Seda_ozdemir aslında hiç söylemesine bile gerek yokmuş. Sağlıksal bi durum olur belirtir tamam da bu tarz şeyler yok yere kafaya takılıyor. Doğuma odaklanın bunları hiç düşünmeyin. Az da kalmış çünkü. Sağlıkla kavuşun en önemlisi o 🌸
Seda_ozdemir Fnen oğluş olacak allahin izniyle canım belkide veriler yanlisyir hersey allahtan insaallahh
Seda_ozdemir teacherandmom_ 37 haftalik hamileyim 34 haftalik gorunuyor simdi dier ultrasonlara baktim genelinde hep normal sonuçlar kötü bişeyde demedi doktor
anneyimmm_ Seda_ozdemir benimde farklı bi sıkıntım var oğlumun başında 30. Haftadan beri 12 mm açıklık var ama çok düşünmemeye olumlu olmaya gayret ediyorum lütfen bence sizde öyle yapın
Seda_ozdemir anneyimmm_ ultrasonda hersey bi garip anormal cikiyor neler duyuyoruz canim emin ol dogdugunda hic oyle bisey olmayacak allahin izniylee