kızlar kontolden geldim sancım çıktı. bebeğin kalp atışları çok düz şekilde çıktı hareketsiz yani. saat 1 de tekrar nst ye gircem. sancım çıkarsa yatırcakmış. vajinal muayenede açılmam çıkmadı. bebek 4100 gr mış ama 3800 falan vardır dedi. çatım uygun çıkmıştı ama bebek o zaman 3200 dü. şimdi suni sancı alıp normali mi beklesem sezeryan mı olsam tavsiyelerinize ihtiyacım var