Ebru18 Kızlar bu ateş ölçeri kullanıp memnun kalan var mı ? Almalı mıyım karar veremedim. https://resimyukle.io/r/TOkK63317v
kediannesi60 Ebru18 hemsireyim hastanede bunu kullanıyorduk cocuklara kesinlikle bundan alıcam en doğru sonuc kulaktan bana göre ama indirim bekliyorum fiyatlar almıs basını gidiyo☹️
Ebru18 kediannesi60 İşi bilen birisinin bu yorumu yazmasına çok sevindim, çok teşekkür ederim. Hepsiburada’ya bakın isterseniz ben de oradan alacağım. “EFSANEBEBEK10” indirim kodu ile 256,41 TL’ye düşüyor.