mertobaby Merhaba özellikle tecrübeli anneler hangi beşik ölçüsü daha kullanışlı yardımcı olur musunuz eni 60 olanda bebek rahat dönüp hareket edemiyor , eni 70 olanda kapılardan geçmiyor diyorlar sizin tecrübeleriniz neler
Kusciviltisi mertobaby siz farklı odalara taşımak istiyorsanız tabiki kapı ölçünüze göre beşik alın, uzun süre yatırmak istiyorsanız büyük olan hangisi ise onu tercih edin ben 130*80 aldım mesela
Calisananne25 mertobaby biz bebek odası takımının beşiğini 70×140 aldık. Anne yanını küçük boylardan tercih edicem.
rabisimm mertobaby bizde 70*120 park beşik aldık. İlk gebeliğim olduğu için beşik konusunda tecrübesizdik ölçüleri olduğunu bilmiyorduk e bebekte beşik bakınırken ordaki bi müşteri bize bu ölçüde almamızı söyledi çünkü bebek 6-7 aylık olduktan sonra dönmeye başlıyor ve küçük alırsanız sizi uzun süre kullanamazsınız demişti bizde söylediği ölçüde aldık beşiğimizi ve gerçekten büyük
Zeytin20 mertobaby beşik değildi Montessori yatak 70×140 kullandım. 1 yaşında sığamıyordu daha doğrusu sürekli çarptığı için uyanıyordu geceleri büyük yatak yaptırdım.
mertobaby Kusciviltisi 2 yasına kadar anne yanı şeklinde yatırmayı daha sonra da odasını almayı düşünüyorum sizce eni 60 olanlar iki yasına kadar nasıl olur
mertobaby Calisananne25 ben bebek odasını odasını ayıracağım zaman alacağım anne yanı alacağım su an o yüzden iki yaşına kadar hangisinde rahat eder acaba
bb000 mertobaby https://www.chicco.com.tr/urunler/8058664138050.next2me-anne-yan-besik.uyku-zamani-anne-yani-besikler.anne-yani-besikler.html bunu aldık biz anne yani olarak ama değil 2 yaş 1 yaşına kadar bile yatamayacak 5 6 Ay kullansa kafi çünkü çocuklar uyumak için rahat ferah bir alan istiyorlar ben o kadar uzun zaman kullanabileceğinizi sanmıyorum büyüyorlar hareket etmeye başlıyorlar bazı çocuk dönerek sağa sola kayarak uyuyo zor olur bence anneyanının icinde
Calisananne25 mertobaby o zaman chicco net2me olanlar büyük gibi görünüyor 2 yaşına kadar rahat yatar bence ona bakabilirsiniz
mertobaby rabisimm evet benim de ilk bebeğim ve Etraftan böyle duydum o yüzden burada sormakta istedim teşekkür ederim 😊
mertobaby alparslanannesii1661 alparslanannesii1661 valla alsam rahatlayacağım artık ilk bebeğin acemiliğinden midir nedir sürekli düşünecek detay bir şey cıkıyor aklıma gelmeyen şeyleri insanlar diyor derken düşünmekten saç kalmadı 😂
alparslanannesii1661 mertobaby benim de öyle haftm 38 hala eksik çıkıyor bitmiyor tecrubesiz olmak ne zor😂
mertobaby A_S_K 👍🏻 Kapıyı ölçeyim bende aklımda bulunsun en iyisi sürekli oda değiştirecek değilim tabi ama kapıdan gecersede iyi olur 👍🏻
mertobaby alparslanannesii1661 evet tek tesellim bu heyecanın telaşın ikinci çocukta yaşanmadığını söylüyorlar bu yüzden tadını çıkarayım bari diyorum sizde öyle yapmaya çalışın bari 😂😻
bb000 mertobaby prego’nun park yatağını aldık onu kullanacağız anne yanından sonra. İlk 6 ay anne yanı ardından en az 2 yaşa kadar da park yatakta yatar diye düşündük. 6.ay civarı kendi odasına geçmesini planlıyoruz çünkü. Montessori yatağa da 2 2bucuk yaş civarı bakacağız