Nebyaa Cinsiyetlerinizi öğrendiniz mi? İkili testlerinin yaptırdınız mi? Nasıl gidiyor mide bulantılariniz
Zynp44 Nebyaa bugün ikili tarama sonucunu öğrenmeye gideceğim dua edin 🙏❤️ Belki cinsiyeti gösterir öğreniriz göstermezse sonraya artık 😂 mide bulantısı hala bitti sayılmaz azaldı diyebilirim ama mide yanması her gece aynı balla çözüm buldum ☺️
kuzeyinannesiiiii Nebyaa ikili taramaya girmiyorum cuma günü kontrolüm var bakalım cinsiyeti ögrencekmiyiz cok merak ediyorum bakalım Dr söylicekmi😂 mide bulantılarımda çok şükür bitti diyebilirim ama başım cok agrıyo ya basım agrıyınca midemde hafif bulanıyo😏
deletedmom87894 Nebyaa haftaya pazartesi öğreneceğim inşallah sonucuu☺️Cinsiyetide öğrenemedik daha siz
35lavanta Nebyaa sonuç için bu hafta içi arayacaklar ama ölçümler çok güzeldi. Cinsiyet içinde tahmin varmı dedim baktı ama çok küçük dedi bakalım bir sonraki kontrolde gösterirse kesin öğreniriz ozaman 15 haftalık olmuş olucaz
Nebyaa Zynp44 umarım iyi gelir test sonuçlarını. Bizimki iyi çıktı çok şükür. Benisin cinsiyetini de öğrendik darısı size inşallah 🥰😘
Gmz11 Diğer hafta gidicem ikili taramaya suan 11+4 olduk bir kızım var ikinci hamileliğim ama cinsiyetini deli gibi merak ediyorum
Tazeanne0134 Gmz11 bende bugün 11+4tuk bizde bugün gittik ama daha cinsiyet için çok erken dedi dr benimde 2.gebeliğim ve bende deli gibi merak ediyorum Nebyaa benim çok baş ağrım oluyor arada bulantı oluyor ama kusma çok sık değil şükür 11+4tük bugün
Zynp44 Nebyaa benim de çok şükür ikili tarama temiz çıktı 🙏 bana da kız dedi doktor değişmez heralde artık 13+2 deyiz 😂 geçen haftada kız demişti bugün yine kız dedi ❤️
edamehmet3 Bende şuan 14 haftaligim 15 inde gidicem kontrole 15 haftalık olucaz umarım gosterir çok merak ediyorum ikili tarama yaptırmak istemedim
Bursaspor16 Benimde ikili taramam iyi çıktı bugün öğrendim çok şükür 14 haftalığız 2 hafta sonrada cinsiyeti öğrencez inşallah ama kıza benziyor dedi 😀
Senaoztrk Nebyaa bende 11+5 de ikili tarama yaptırdık çok şükür iyi çıktı şuan 13 haftaligim 15+4 de gidecem cinsiyet için bakalım söyler herhalde cinsiyetini 😊
Dilara0606 Nebyaa cinsiyet ogrenemedik 2 liyi bugun yaltirsik ulturasyon temiz cikti kana da haftaya bakacak mide bulantisi içinde prilem dr kullaniyorum ama birakicam 13+4 olduk
eecemce Yarın gireceğim taramaya haftaya da ayrıntılı ultrasona gideceğim başka bir doktora belki cinsiyetini öğreniriz umarım sağlıklıdır 🙏🏻 11+2 olduk sanki pıt pıt hissediyorum gibi hareketini ben mi yanılıyorum bilmiyorum 🙈
Elvnttkn Nebyaa Bugün ikili tarama testi ölçümleri iyi çıktı çok şükür haftaya kan sonuçları çıkacak benmide 12+1 deyiz bizde. Biraz inatçı olcak sanırım ultrasonda ölçüm yaparken bile zorladı bizi doktorun istediği pozisyona gelmedi. Hamileliğim çok şükür bulantısız hiç anlamadan geçiyor umarım çok üzmez annesini minikim🙏🏼🥰