Sabah 8 de hastaneye gittim randevu almıştım ama doktor bana 2 hafta sonra gel dedi dün randevu aldım ama 24 kasıma verdi randevuyu. Şuan 37 haftalık hamileyim bebeğim ters sezeryan olma ihtimalim yüksek. 24 üne kadar 39 haftalık olucam. Gittim bende muayne olurum diye. Neyse sordum vezneye. Triyaj gebe izlemden sıra verdiler bana 1 den sonra gel dediler. Oradaki doktor muayne edecekmiş. Kendi doktorumu gördüm sordum yapacak bir şey yok dedi. Triyaj gebe izlem nasıl bilen var mı kızlar acil cevap verin merak ediyorum. Ordaki doktor da normal ultroson muayenesi mi ediyor ?