Prensess_annesi Sıradan bi giriş belki ama bende sizler gibi acaba Birgün bana da nasip olur mu diye bekleyenlerdendim. Her gece saatin 12 olması dört gözle bekler bebeğindeyim değişiklikleri okurdum☺️ Kızımın herşeyi normaldi kendi isteğimle sezeryan oldun kızlar. Adana dan çıktım geldim 37+5 et Kayseri’ye kayınvalidemin yanına. O kadar da cesaretiyim yolda doğurma ihtimali aklımın ucuna bile gelmez☺️ Neyse çıktık geldik çok şükür cuma günü. Doktorumuz tatile çıktığı için bizi başka doktora yönlendirdi ve günümüzü 01.08.2018 tarihine aldık. Gece 12 den sonra bişey yiyip içmek yasaktı zaten bilirsiniz bu so dönemde uyku haram bizlere 🙈 tabi dün gece saat başı uyandım bizi saat 7.30 ta çağırdılar geldik neyse odamıza çıktık ama bende bir psikoloji yerle bir korku heyecan panik. Hemşire geldi ve gidiyoruz dedi cümbür cemaat indik ameliyathaneye tabi herkes ağlıyor eşim de çok kötü oldu. Tam herkesle vedalaştım içeri girdim beni apar topar geri çıkarttılar acil gebe gelmiş tabi ben hazırlamıştım kendimi şok geçirdim tekrar odama çıkarttılar aradan bir saat geçti hadi dediler gittim içeri alındım bu sefer başka bir odada bekledim ama heyecan korku tavan bende 🙈🤦♀️ Geldiler beni masaya yatırdılar kolumdan açıldı serum yeri bianda gözlerime ağırlık çöktü ve bişey oluyor demeye kalmadan gitmişim. Uyandığımda ağrıdan inlediğimi biliyorum çünkü ameliyat hane kapısı tümsekliydi geçerken çok canım yandı narkozu vücudum kaldırmamış uyandım ama kendime gelmem 6 saat sürdü. Bir de saçmalamışım doktora küfüt etmişim hemşireleri kovmuşum falan 🙈 sütüm çok şükür hemen geldi kızlar son bir haftadır sıcak su ile masaj yaptım banyoda odaya hemşire geldi karnıma bastılar iki kere oda baya acıdı ama abartılacak gibi değil korkmayın. Sadece aşırı susadım pamukla ağzımı ıslattılar yetmedi tabiki taki meyve suyu gelene kadar kendime geldim resmen💁♀️ Yürümek için kalktığımda dik duramadım zaten iki büklüm çok zor yürüdüm ama yürüdükçe açılıyosunuz oturunca tekrar aynı şimdi de kızım uyuyor bende onu izliyorum. Uzun oldu kusura bakmayın ben çok severdim uzun hikaye okumayı😍 sormak istediğiniz birşey olursa dilimin döndüğü kadar yardımcı olurum hepinize hayırlı doğumlar ❤️❤️