deletedmom87894 Kızlar haftaya pazartesi gideceğim neler yapayım göstermesi için☺️İkili testte gittiğimde uyuyordu bebeğim çikolata yememe rağmen daha değişik fikirleri olan varmı
Fatmakara97 deletedmom87894 canım benimki cinsiyetini bişey yapmadan göstermişti ama 32 haftada gittiğimde dedim hareketli olsun çikolata yedim 2 tane bi vuruyor bi hareket ediyordu doktorun yanına geçtik kesti hareketi ve yüzü sırtıma bakıyordu sadece bebeğimin sırtını gördüm kafasının arkasını gördüm yani bebeğin canı ne istiyorsa onu yapıyor anlayacağın 🤣🤦♀️
Nebyaa Bende gitmeden çikolata yicem dedim dedim unutmuşum. Ama bebegim gosterdi cinsiyetini. Yani hiiic gerek yok böyle şeylere bebisin keyfini bekleyeceksiniz maleseff
ADnz Hic bişey yapmadan gittim ikili testte doktorum baktı kız dedi ama benim bebegim hiç durmuyor sürekli haraket halinde