Gzmklncc https://imgyukle.com/i/kgu8II test yapıyorum çıkıyor ama yinede bi sormak istedim adetime normalde var 8 gün felan yumurtlama döneminde değilim takvime göre ovulasyon testindede çıkıyor var mıdır olmamasından çok Korkuyorum hastaneye gidemiyorum sürekli ağlama isteği ve değişik şeyler aşermeye başladım mide bulantım ve kaşık ağrımda var lütfen yardımcı olun 🙏🏻🥺🥺
yeniklasor Benim de regl olucak gibi kasik ağrım ve az da olsa bulantım vardı bence hamilesiniz çift çizgi belli oluyor hayırlı olsun ☺️
BabyY2 Gzmklncc canım sağlık ocağına git ver hemen kan testi. Ya da yakınlarında özel bir doktor muayenehanesi varsa git kontrol ol ultsrasonda. Hayırlısı olsun inşallah 🥰🤍
Melek3 Gzmklncc var duruyor hayırlı olsun 😊benimde testm bu şekildeydi hatta bir tık daha silik di çok şükür 39+1 haftalıgim umarm sizinde vardır kan verin ☺️
Merve_0109 Gzmklncc teste göre evet hamilesin kan ver hemen daha net sonuç alırsın şimdikten hayırlı olsun canım benim ♥️
kemalim01 Gzmklncc erken gebelik testi bu acaba hangi marka benim de o kadar var. Ve merak içindeyim normal kaset test var ama çıkmaz onda aşırı merak ediyor ve heyecanlıyım
Gulak Gzmklncc bence once saglik ocaginda test ver gosterirsin sonra cuma gunu hastanede de test verirsin kan sonucu yukselirmi diye bakarsin gidip cuma gunu kan vericeksin sonra pazartesi yine gel ver der daha cok psikolojikmen insan dusuyor