Kızlar doktorum bana 32 haftalıkken hedefimiz 40 hafta dedi 1 ay sonra tekrar gel bakalım bebeğe dedi. Çatı muayenesi falan demedi.40 haftayı bekleyeceğimizi söyledi ya çatı muayenesi yapmaz o zaman değil mi bide mecburi mi doktor bakmak istese ben bekleyeceğim desem olur mu yani