Harikaaa bende 12 nin sonundayim geçen hafta ikili testi yaptırmıştık bgn sonucu yazdı doktorum sonuc güzel Riks düşük yazdı cinsiyetimizi 3 hafta sonra ogrenecez inşallah dün hafif adet sancısı gibi gelip gitti bgnde birazcık ama öyle çok değil hafif böyle olan varmı acaba