boncugum_070 Keçiören medikal parkda doğum yapanlar yapacaklar hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz yaptığınız dogumdan
Elifelbb boncugum_070 hazıranda doğumum İkbal hocaya gidiyorum kendısı profesör ve çok ilgili birisi çok memnunum
hayirlisi06 Tugbaras slm doğum yaptınız mı sancı odamımi çekiliyor.. doğum odadami yoksa doğumhanedemi oluyır acaba… Sancı anında ve doğumda eşiniz gelebilir mi? pilates topu vs varmı ebeler yardimci oluyormu çok soru sordum şimideden cevap icin teşekkürler
hayirlisi06 boncugum_070 slm doğum yaptınız mı sancı odamımi çekiliyor.. doğum odadami yoksa doğumhanedemi oluyır acaba… Sancı anında ve doğumda eşiniz gelebilir mi? pilates topu vs varmı ebeler yardimci oluyormu çok soru sordum şimideden cevap icin teşekkürler
hayirlisi06 burakveannesi slm doğum yaptınız mı sancı odamımi çekiliyor.. doğum odadami yoksa doğumhanedemi oluyır acaba… Sancı anında ve doğumda eşiniz gelebilir mi? pilates topu vs varmı ebeler yardimci oluyormu çok soru sordum şimideden cevap icin teşekkürler
burakveannesi hayirlisi06 canım ben onda yapmadım arkadaşım yaptı muayene gittim ben ama çok memnun arkadaşım hastaneden memnundu bana fiyat uymadı malesef
Busrabetul boncugum_070 bende Medical Park hastanesine gidiyorum Özge Özer doktor var cookk menmunum gerek muayenesinde gerekse telefonda vs çok memnunum gerçekten ilgili ve alakalı ve dogumumuda orada gerçekleştireceğim Allah nasip ederse🙏