Baytarznp Merhabalar hanımlar. 29+3 tük aniden suyum geldi ve kendi doktorum Şevket Yılmaz a gitmemi önerdi. O kadar takip yaptı ve muayenehanesine özel gidiyordum sonuçta. Özel hastane ve özel doktor istemesem niye özel muayenehaneye gideyim. Benim gibi erken doğum riski olupta özel hastanede memnun kalanlar var mı ve hangi hastane ve doktor olduğunu söylerseniz çok sevinirim.
Acemi_anne61 Baytarznp bence buna takılmayın şuan vardır bi bildiği şevket yılmazı bilmiyorum iyi bir doktor mu acaba
Falimdacikmadin Baytarznp yoğun bakım ünitesi oradadır. Yakın çevremizde de oldu erken doğum şevkete yönlendirildi
ahududuyapragi Baytarznp bence doğru söylemiş, bu kadar küçük bir bebeğin doğumundan sonra takip edebilecek bir üniversite var bir de orası, özel hastaneler gerekli bakımı veremeyeceklerdir, hatta size tavsiyem direk üniversiteye gidin, özel düşünmeyin.
alyaninannesi2 Eğer küveze girecekse diye yönlendirmiştir vakit kaybı yaşamayın diye doktorunun hastanesinde küvez var mı ?
Acemi_anne61 Falimdacikmadin 🤦🏻♀️ çok özür dilerim o zaman yenidoğan ünitelerini araştırın daha iyi kapsamlı olduğu için yönlendirmiş olabilir inşallah hayırlısı olsun
alparslanannesii1661 Yenidoğan uniteleri kapsamlidir diye oyle demiştir haftaniz cok küçük bebeginizi riske atmak istememişlerdir