SeherTeymur Kbratekel canım normal o doktorunun zaten söylemesi lazımdı çatı muayenesinden sonra lekelenme olabiliyo tabi sürekli ve yoğun olursa tekrar doktoruna gidebilirsin
NekwaSultan Kbratekel Kizlar rahat olun benim.cmt den beri geliyor nişan gibi muayeneden sonra hala.sanci falan yok
Hlyafsr22 Kbratekel aynısı bendede oldu canım muayene den sonra devam ettiçok panik oldum çok zordu o yüzden olmuştur dedim bu çatı muayenesi çok zor geliyor bana keşke bakmasalar ya yada kolay bi yolu olsa 🙈
Mineszn Kbratekel doktorum bana demişti kan gelebilir az miktarda korkma normal diye ama benden gelmedi
Kbratekel SeherTeymur yogun degil canim ic camasirima bile cikmiyo ama lavaboya gittigimde silinmeyle beraber boyle afedersin sumuksu hafif kirmizi gibi degsik bisey
Hamidekara Kbratekel aynısı bende de oldu benimde aklımda bugun oldum ilk lavaboda pecetede vardi kac haftaliksin bana 36+6 da yapti doktor
Hamidekara Hadi ya benimde bi bakalim dedi panik oldum baya 6 saattirde cok fazla hareket ediyo cocuk inanilmaz derecede normaldir umarim