Umutsmom Hiç korkmayın bende kulaktan dolma şeylerle sizin gibi ön yargılıydım ilk muayene de kendimi kastığım için acıdı dünde aynı şekilde muayene etti ve inanın asla abartılacak kadar bir acısı yok zaten öyle uzun sürmüyor saniyelik iki parmağıyla bakıp çekiyor sakin olun stres yapmayın kasılmayın en önemlisi 😇