Sahram25 Bende aynısını yaşadım canım ilk adet tarihim 6 mayıstı bu tarihten 27 haftalık oluyorduk fakat usg de hep 25 haftalık gözüküyorduk doktorum ikili tarama ile dörtlü taramaya bakarak bebekte sorun yok gelişimi gayet iyi geç döllenme olabilir dedi. O yüzden tarih değişikliği yaparak 16 mayıs olarak değiştirdik şimdi 25 haftalığız hiçbir sorunumuz yok canım doktorun bir sorun yok diyorsa bebeğin gelişiminde bir sorun yoksa yoktur kafana takma canım ☺️