Merve3721 Bugün kontrole gidicem 3. Gebeliğim erken gelmesini beklerken hala gelmeyen. endişelenmeyede başlıyorum çünkü riskleri de var ne sezeryan derse ne yaparım bilmiyorum ama kesinlikle suni ye evet diyemem 😔☹️
YeninesilAnne Merve3721 Ben de ilk doğumumu 41+4 te suni sancıyla yaptım. Gerçekten de öyle korkulacak birşeyi Yok tamam sancılar çok yüksek oluyor ama sonuçta doğurduğun an hepsini unutup aninda ayağa kalkıyorsun. Bunu düşün ve normal doğum yapma şansın varken sezeryani düşünme bence ☺️