DH_08 bende bugün gittim gürcan beye… Lokman Hekimde Ahmet Melih Akyol doktora gidiyordum adam resmen kuralcı ve resmen bana işine gelirse gelirsin bana yoksa başka doktora gidersin dedi. Doğuma eşin ve sen geleceksin anneler sonra gelecek, birşey olursa 32.haftadan önce kampüse gidersin buraya gelme dedi. Salak saçma konuştu soğuk ters biri. Sanki hastaya tahammülü kalmamış. Bende gürcan beye gittim bugün. Adam eşimi aldı içeri benimle beraber. Ahmet Melih almadı kesinlikle mesela. Sonra detaylı bilgi verdi ılımlıydı en azından ilgili cıktı. Doçent bir de muayene ücreti digerlerinden farklı 160 lira. Ama diğerleri 115 lira. Hatta detaylı ultrason için parayı yatırdık haftam geç olmuş ondan gidin geri iade etsinler dedi geri aldık parayı. Ama Ahmet bey ısrarla başka ilde yaptırdığım detaylıyı kabul etmeyip beni gürcan beye yolladı. O derece paracı biri. Bilmiyorum umarım memnun kalırım gürcann beyden ama genel olarak iyi diyorlar zaten ful dolu muayene günleri.