SnanZbeydeDmirelli busrasahinn akıntın çok fazlaysa bi sor doktora canım benim de akıntım fazlaydı salaklık edip doktora söylemedim normaldir diye açılmaya sebep oldu 31. Haftada 2 cm açılmam oldu
SnanZbeydeDmirelli busrasahinn ha tabiki herkeste öyle olacak diye bişey Yok ama önlemini al diye söyledim amacım korkutmak değil
busrasahinn SnanZbeydeDmirelli inşallah öyle bı durum yoktur 10 gün sonra gidicem doktora daha yeni gittim randevu bulmam imkansız maalesef ama teşekkür ederim bunu söylediğiniz iyi oldu mutlaka söyleyeceğim gidince