İlk oğlumda doktorumun dediği gibi adetten sonra 12-14-16.günleri değerlendirmiştik bebek düşündüğümüz için, daha sonra gelişi güzel birliktelik oldu o ay. Sonraki ay adet günüm 2 gün geçti testte negatifti, 5 gün geçti yine negatif, tam 9.gün öğrenmiştim hamile olduğumu, o da çok düşük bir değerdi, kesenin ve kalp atışının görülmesi tam 1 ayı aldı. Doktorum da geç döllenme olmuş onun için demişti ve her ultrasonda 2-3 haftalık bir geriden gelme söz konusuydu. Tamamen yumurtlamaya bağlı bir durum.