B8use Kizlar bitki çayı hiç içmedim ama ıhlamuru 7 aylık bebeğe de iciriyoruz yani kızımin çocuk doktoru demişti o zamanlar ama hamilelik te icilir mi acaba
B8use ozlemoktaysoyer bebeklere veriliyor canım yani benim çocuk doktorum vermişti ek gıdaya geçtiğimiz zaman özellikle hastalık döneminde
Serpil-Harun21 B8use ben soğuk aldığım da doktorum hiçbir sınır koymadan çok aşırıya yinede kaçmadan iç hiç bir sıkıntı olmaz dedi
Algorab B8use Ben aksamlari 1 kupa içiyorum,sikinti olmadi simdiye kadar ama bitki caylarini icmeden once araştırın mutlaka çünkü bildiğim kadariyla adacayi rezene falan icilmiyor gebelikte
lunam B8use ben bir kaç günde bir içiyorum ıhlamur. Ama sallama değil, kendim demliyorum. Hamilelikte sıkıntı olmuyor diye biliyorum, hatta bana şahsen iyi geliyor balla beraber içiyorum.