Zehra’ma kavuştum kızlar tam 39+6 da 3 cm açıklıkla yatışımız yapıldı öğlen 13.30 gibi. Gece 02.53 de Doğumum gerçekleşti. Hareketli bi hamilelik yaşamama hurma yememe rağmen gene de zorladı ama çok şükür iyiyiz 🙈 kızlar hem sorularınızı hem de önerilerinizi alsam. Benim göğüs ucum çok az var yani ebeler var diyor ama kızım tutamadı ben de sarılık olmasından korkuyorum. Buradaki bi ebe silikon göğüs ucu al sonra alışınca ucu da çıkar bırakırsın dedi sizler bu durumda neler yaptınız