Benim 28.haftadan itibaren başlamıştı kahverengi şeklinde hatta kanama falan da oldu Dr gittim kendini çok yormai işini yap ama dinlenerek yapmalısın dedi üç tane iğne ve progestan verdi kullandım şu an 35.haftadayım ve hala çalışıyorum.. Düzenli ve ağrılı bir şekilde kanaman olursa gel demişti.. Kendimi Yorunca hala da gelir kahverengi leke fakat siz yine de gidin durumlar farklı olabilir