22+5 haftalık hamileyim sürekli tansiyonum düşüyor en son doktora gittiğimde söyledim normal demişti yükselmesine yeter dedi benim gibi düşen var mı neler yapıyorsunuz bir anda sıcak basıyor ve ardından gözüm kararıyor direk uzanmam gerekiyor uzanmadım mı kötü oluyor yaşayan var mı