[silindi] benim bebegimde 2 hafta önde gidiyordu doktor şekerden şüphelendi,şeker çıkmadı. Ben ve babası ufacık tefecik değiliz boylu posluyuz ona yorduk,4’220 kilo doğurdum oglumu:) suan 2 aylığız hala önden gidiyoruz masaallah gelişimi güzel oğlumun sizde sıkıntı yapmayın geriden gelse üzülürsünüz nerde yanlıs yaptım ne yesem ne içsem diye ama ileriden gidiyorsa sorun yok bence…