Merhaba arkadaşlar, biraz önce doktor randevum vardı. Bebeğimin üç hafta önden gidip 31 haftalık gösterdiğini söyledi. Şeker testi yaptırmayacaktım ama mecburen yaptırdım. Kilosuna 1700 dedi. Moralimiz bozuldu. Yok kalpte parlaklık yok kilo derken sürekli bir şeyi düşünmek zorunda kalıyorum. Kendi bebeği de böyle olan var mı? İlerleyen süreçlerde bir sorunla karşılaştınız mı acaba?