ipekkrn01 Bebeğiniz kaçıncı haftada doğum pozisyonuna geçti? Ben 31+2yim hala yan duruyor minnoş, doğuma kadar döner değil mi normal doğum istiyorum🙏🏻
Bskaymazz1 ipekkrn01 Benim 34. Haftada dönmüştü döner merak etmeyin doğum anında bile dönen oluyormuş 😂
Elsu26 ipekkrn01 29+4 haftalıkken gitmiştim en son baş geliş demişti ama hareklerine tansiyonuna dikkat et dedi 31+5 haftalık oldum sanki tekrar dönmüş gibi hissediyorum cuma günü gidicem bakalım nasıl duruyormuş
Reyhan561 31+4 deyim birkaç gün önce doktor baş geliş olduğunu doğum pozisyonu aldığını söyledi… sizin minik de döner daha zamanı var bizim ki acele etmiş biraz 🌸
ipekkrn01 Bebiscann ayyy içim rahatladı😍 doktorum beni sinir etti ya normal doğum istiyorum diyorum daha dur çocuk pozisyonuna bile gelmemiş yok yılbaşına denk gelirse ben yokum içimi kararttı doktor değiştircem !
Nursalihdastan ipekkrn01 ben sırf bu yüzden doktor değiştirdim ve bulunduğum şehire 2-3 saat mesafede başka şehirde doğum yapacağım. Bence özel kliniği olan doktor seçin hem hastalarıyla birebir ilgili hem daha kaliteli hemde 24 saat sorunuzu yanıtlıyorlar.
ipekkrn01 Nursalihdastan işte aynen bende randevu aldım yarın özel kliniği olan bir doktora gidicem çünkü bu önemli birşey hastane de bir yere kadar önemli olan doktor