Sema2001 Kızlar karnımın sağ alt tarafında bir ağrı var sancı gibi bir şey,gezmek isteyince sağ bacağımıda kullanamıyorum acıdan bi öneriniz varmı sizdede oldumu bebeğime bişey olmaz dimi😭😢
Grey Sema2001 hayır biz sadece bilemeyiz demek istedim,bozma moralini sağlıklı olanı doktoruna yazman ve gitmen olucaktır inşallah birşey yoktur öyle dua edelim biz