Cansuyum34 Ayy kıyamam demek evde bir minik daha var.bende ilk kızıma hamileyken anne karnında bebeklerin yorulduğunu bilmiyordum .halisildim ağır temizlik yaptım .bebeğim 2gün hiç kıpır damadı.doktor a sordum ağır iş yok bebek hisseder dedi .bu hamilelikte dikkat ediyorum