Handan13 Kızlar 29+3 haftalığız. Sadece geceleri yatarken sol bacağım çok ağrımaya başladı. Soluma da yatıyorum sağım da ama sağ taraf ağrımıyor hiç. Neden olabilir bu bir fikri olan var mı ?
minigim34 Handan13 bende 20. haftadayim canim sağ dizim agriyor özellikle gece neden acaba kilo aldim bacaklara yük bindi desem daha hiç kilo almadım
Sblatc Handan13 kalsiyum ve magnezyum kullanıyo musunuz? Kullanınca etkisi olanlar var. Benim 35.haftadan beri sol kalçam aşırı ağrıyo yürürken zorlanıyorum ne yaptıysam geçmiyo herkes doğumdan sonra anca geçer diyo son aylarda oluyomuş genelde
Ceylin680 Handan13 sürekli tam sola yatınca bacak eziliyor.sitiniza bir yastık koyup sola yatan halınızı biraz hafifletirseniz hem sırt üstü yatmamış olur sunuz .hem solunuz ferahlar
Handan13 Sblatc hayır kullanmıyorum. Günlük yaşantımda hiçbir rahatsızlık vermiyor dsdiğim gibi sadece gece yatarken ağrıyor