Medinee Ceyfer yo hayır Rıza bey deneyimli bir doktor.ultrasonda herşeyi gösterip bilgi veriyor.numarasını da istemiştim ilk gittiğimd hemen verdi ilaçla ilgi bir sıkıntım olmuştu yazdığımda geri dönüş yaptı hemen.
Ceyfer Medinee super benim doktorum hic bisey soylemiyodu ben kendim o fl felan bakip boyuna felan bakiyodum cocugu hele hic gostermiyodu. Pazartesi gunu randevu aldim bende memnun kalirsam ki kalicam gibi yorumlari cok guzel orda dusunuyorum dogumu. Sen paket felanmi aldin canim birde axiss kart varmis hastanede indirim oluyomus diye duydum. Ne kadar dogru bilmiyorum
Tubagrnc Ceyfer bence sadece kadın doğum değil hastanenin en iyi doktoru Rıza bey ben 32. Haftadayım başından beri ona gidiyorum gayet ilgili dürüst açıklayıcı net sakin anlayışlı güleryüzlü ve bilgili ben çok memnunum tek sorun çok hastası olduğu için her seferinde randevum olmasına rağmen sıra bekliyorum o yüzden kimseye bahsetmiyorum doktorumdan 😅
Ceyfer Tubagrnc 😂 evet o sıkıntısı varmis ama olsun iyi olsunda beklenir artik. Kotu yorum duymadim daha cok saol yazdigin icin :) en basindan berk gidiyorum demissin anlasma yaptinmi peki yani paket felan oluyomus sanirim :) pazartesi gidicem hepsini ogrenicem ama sabirsizim cunku sonradan artik degistirme imkanim yok. Bide erken dogum riskim var artik oraya devam ederim.
BehiyeGrel Tubagrnc Merhaba hastanenin Doğum ücretlerini biliyormusunuz? Ben Rıza beyi araştırıyorum birde sizce normal Doğum yanlısı mı? Size çatı muayenesi yaptı mı?
Tubagrnc Ceyfer paket olarak değilde atıyorum benimki 2000 normal doğum ilk kontroller bi gece konaklama kullanılan tıbbi malzeme falan çok bişey yok içinde geçen aylarda zam geldi bütün doğum şekillerine ben eski fiyattan gitmeye başladığım için o geçerli olacak tabi sezeryan vs değişiyor
32Annee Ceyfer derindere hastanesi hakkında bilgi almak istiyorum bu başlığı gördüm ve size sormak istedim hâlâ devam ediyomusunuz memnun musunuz doğum için fiyat aldınız mi ? Hastane nasıl merak ediyorum hastane arastirmasindayim 29. Haftamdayım
Ceyfer Tubagrnc anladim canim cocugun ilk asisi isitme testi felan yapmiyolarmi dogum fiyatinin icinde bilgin varmi
Tubagrnc BehiyeGrel ben zamlardan önce gitmeye başladığım için normal olursa 2 bin sezeryan olursa 2900 olarak anlaştım başka arkadaşım da ona gidiyodu normal yaptı doğumunu sezeryan yönünde bi ısrarı yok ama o günkü durum ne gerektiriyorsa onu yapma taraftarı mesela benim gebelik şekerim var genelde şeker olanların 38 de alıyorlarmış dedim yok öyle bişey bebek iyi olduğu sürece sende beslenmene dikkat ettiğin sürece sezeryan olmana gerek duyulmayacağını açıklamıştı bide ben o kadar güveniyorum ki Rıza beye o ne derse okey verirm
Tubagrnc BehiyeGrel bide çatı muayenesi yapmayacağını söyledi gereksiz bi işlemmiş ben ne kadar önceden baksamda doğum anında herşey olabilir önceden bakmak bişeyi değiştirmez çatın darsa da doğum sırasında yeterince açılman olabilir bunu bilemeyiz boşuna seni strese sokmaya gerek yok rahat ol internette çok gezinme demişti 😅
Tubagrnc BehiyeGrel adam gayet cool ve rahatlatıcı ben ilk gitmeden önce çekiniyodum erkek doktor falan diye istemiyodum ama şimdi iyiki diyorum onda doğum yapan arkadaşım geçen gün 40 ını okuttu bebeğinin Rıza beyi çok özledim diyor bi insan doktorunu özler mi hakkaten konuşunca rahatlattığından bu dönemde seni anlayan nadir insan olduğundan gerçekten bende özlicem kesin doğumdan sonra ☺️
BehiyeGrel Tubagrnc Ay valla çok güzel anlatmışsınız Çok teşekkür ederim bilgiler için .. Allah razı olsun♥️💐
Ceyfer 32Annee evet gidiyorum doktorumdan cok memnunum keske en bastan ona gitseymisim dedim. Hastane cok guzel temiz odalarini felan gezdim cok buyuk degil ama kucukte degil standart ve guzel. Fiyat normal 2400 zorunlu sezaryen 3400 istege bagli 4500.