SenemAltay Günaydın güzel anneler 36.haftamdayım cuma çatı muayenem var sizler yaptırdınız mı deneyımlerınızı anlatabılır mısınız bıraz korkuyorum sanırım
Melikemreclk SenemAltay 35+4 ümde sancım çıktı nst te çatı muayeneso yapıldı açıklık yoktu ben biraz kastım kasmamak lazım ama işte insnain elinde olmuo o an kan geldi sonra korktum o an sonra iki gün daha kahve rengi akıntı geldi
busegrr SenemAltay benimde yarın yapılacak, herhangi bi korkum yok sadece abartıldığı kadar var mı merak ediyorum☺️
Minisi SenemAltay bugün oldum hiç korkulacak birşey değil anlık resmen sadece 2parmağını koyup açıyor içerde birde her açıdan çeviriyor acıtmıyor yani korkmayın kasmayın sadece ☺️
SenemAltay Melikemreclk Melikemreclk evet bir kaç yerde okudum kanama oluyormus açıkcası bende buna korkuyorum ve erken dogumu terıkledıgını gordum sız sonrasında bır problem yaşadınız mı tekrardan bir de parmakla mı yaptı doktorunuz bu muayeneyı 🥺
Ozdmr5 Geçen hafta yapıldı benim 1 dakika bile sürmedi canım abartılara kulak asma çok acısız çok kısa süren bir şey kanama bile olmadı ☺️
SenemAltay Ozdmr5 insallah benımde böyle sizin gibi olur benim annem ılk doğumunda kemığe sıkıştığım ıcın ben doğumunu yapamamıs sezeryana almak zorunda kalmıslar bendede bu durum var mıdır dıye bakmak ıcın olucak hıc olmak ıstemıyorum ama olmak zorundayım
Melikemreclk SenemAltay daha sonra bişey olmadi benim bir kaç gün leke şeklinde akıntı onun etkisi galiba evde beklemedeyim ben erken olabilir doğum ama şuan 36+2 olduk iki parmagini soktu 🤣🤣 ben normalde alışkınım alttan muayeneye ama o an kasildim kasılma sakın ol
SenemAltay Melikemreclk kesın bende kasılırım 😂😂😂 ya benım detaylı ultrasonda çatı muayenesı yapılmıstı henuz 4 aylıktık suan tekrar gerek var mı açıkcası onu anlayamıyorum degısır mı bu durum yanı
Melikemreclk SenemAltay değişmez bence açılma var mı die bakiolar galiba kontrollerde benim de ikincisi olucak Perşembe 🤣🤣
SenemAltay busegrr aa sizinde geldi gelicek bebişiniz o zaman Allah hayırlı dogum nasıp etsın saglıkla kucagınıza alın insallah 🥰