Merhaba arkadaşlar. 33 haftalık gebeyim. Son bir haftadır garip bir şekilde ayakta ya da yürürken değil de uyurken bel ağrım oluyor. Uyuyorum bel ağrısı uyandırıyor.Ve pozisyon değiştirince çıt diye bir kayma sesi geliyor( hani dizimizden gelir ya da parmak eklemlerini çıtlatınca) ,anlık ağrı artışından sonra geçiyor.Bu durumu yaşayıp doktorundan bu durumla ilgili bilgi alan var mı?