ummucan Herkesê hayırlı akşamlar. Kızlar Eminönü'nden çörekotu yaği alırken adam kesinlikle hamileler kullanmasın demişti bende araştırdım neden diye ve sebep şu. Hamileliğin ilk zamanlarinda kullanımı düşüğe sebep oluyormuş açılma yaptgndan dolayı ama son aylarda içmek doğumu kolaylaştırıyorms. Ama bu bilgi çok az yerde var. Merak ettim acaba deneyen var mı aranızda?
Denizkizi ummucan ill defa duydum anladim kadariyla ne yagi oldugu fark etmiyor tum yaglar acilmaya yardimci oluyormus ..