Teşekkür ederim kızlar tavsiyeleriniz için perşembe doktora gideceğim o zaman kesinlikle danışacağım gaz dan ağrısa gaz çıkarıp rahatlamak lazım ama genelde toplanınca içeride bebek o zaman oluyor kendiliğinden geçiyor acaba duruşu kaynaklı mı onu da bilmiyorum bakalım 2 gün daha dayanmaya çalışacağım bebeğin hareketleri filan yerinde şükür