Yrndnz 1 hafta önce çok kötü bir grip geçirdim , ilaç sadece Parol kullandım canım onun dışında zaten ne yaptıysam pek fayda etmedi grip kendi keyfi gelince terketti beni :) ilaçsız çok zor 🥺 ama yine de faydası olmustur muhakkak C vitamini çok tükettim, bol su içtim , ıhlamur limon kaynatarak içtim içine bal attım bunları yapabildim sadece . Çok gecmıs olsun