Fatma29 Ozden12 ben oğlumu haziranda doğurdum hatırladığım kadarıyla üzerinde hastane çıkışı ve battaniye vardı pusetin içindeydi
ozge8- Ozden12 arabaya bındıgımız ıcın hastane cıkısı birde ince battaniye cok kalın giydirme isilik olur
dml33 Ozden12 yasadigin yere bağlı cnm bn ilkinde nisansa dogum yaptm hastane çıkışı battaniyesi mersinde yasiyorm
Mavistez Ozden12 iki çocuğum var ikiside kısa girerken doğdu. Buda Mayıs’ta dogacak. Ama yinede yeni doğanın usumemesi gerek. Anne karnındaki sıcaklıkyan hemen cikamiyormus eve gidene kadar battaniyeye sararim yine büyük ihtimal
Ceylin680 Ozden12 Ben Ankara’dayim ilk kızımı küvezden Mayıs’ta aldım içine yarım kol zıbın ayağına çorap üstünede bir şapka bir pantolon ve uzun bluz giydirdim .ince battaniyesine kundak yaptım.hava serin deildi araba içi sıcaktı tek kat giyim yeterli oldu
Aleyyo-09 Ozden12 bende Mayıs 25 te Doğum gözüküyor resmen Haziran sayılır , yinede inçe bile olsa battaniye ile sararım heralde çünkü üşümemesi gerekiyor , gerçi hemşireler de ebeler de yardımcı olurlar me kadar sarmamız konusunda
Fasulyem2 Aleyyo-09 ay benim de 25 mayıs 🙈 ilk doğumum 1 eylüldü o zaman sıcaktı hastane çıkışı üstüne ince battaniye sarmıştık izmirdeyim burda bile hafif serin oluyo yine haziran başı bile yine hastane çıkışı üstüne ince battaniye yetmezse yedek bi battaniye de alabiliriz dediğin gibi ebeler zaten hep yardım ediyor böyle konularda :) tedarikli gitmekte fayda var tabi :)