Baran23 Eger doğum başlarsa suyunuz gelirse önce bekliyorlar bebeğin posizyon değiştirmesini genelde değiştiriyorlar sonanda yok deistirmesse sezeryana alıyorlar.nekadar bekledikleri senin ve bebeğin durumuna bağlı birde bazı doktorlar eliyle karina dışardan yada içerden müdahale edip çeviriyor.ama çok riskli bir durum oldugu için genelde yapmıyorlar.