Okadar kararsızım ki eşim orda çalıştığı için herşeyi ayaelıcam diyor ama yinede devlete güvenemiyorum sancıyı tek başıma geçersem tek oda bulamassak doğum da kötü davranırlarsa içimi kemiriyor evime 5 dk eşim orda olsun istiyor kendi hastanesi diye ama bilmiyorum orda doğum yapan var mıı????