Caglaluna Kızlar, 27+1 günlük hamileyim. Gündüz hiçbir şikayetim olmuyor ama gece 1 saatten az, artmayan, vurup geçen bi kasık ağrım oluyor. Adet sancısına benzetiyorum. Normal midir bu tür ağrılar. Hiç ağrım olmuyordu bu haftada yeni başladı
Zeysezer Caglaluna bende 27deyim bende de arada kasık ağrısı oluyor hatta alt bölgem acıyor falan normalmiş bunlar 😬
Cilek_16 27.haftamda ben de çok yaşadım canım bide baskı çok oluyordu doktorum bol bol dinlen demişti geçti şükür. Bide velbon diye bi hap verdi o da ağrılarımı azalttı
Caglaluna Cilek_16 korktum ben de bi an. Geçmeseydi acile gidecektim noluyoruz dedim 😂😊 çok teşekkür ederim yanıtınız için
Caglaluna Zeysezer normalse çekilir de insan korkuyo bazen 😩 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı🤲🏻