Merhabalar halk arasında prenses doğum olarak geçen ağrısız normal doğum yapan anneler size bir kaç sorum olacaktı
Anestezi uygulanmaya başladıktan sonra hareket edebiliyormusunuz
Ne kadar açıklıktan sonra epidural uygulaması başlatıldı
Doğumdan hemen sonra ayağı kalkabildiniz mi
Sonrasında ağrınız oldu mu
Öneriniz var mı